سفارش تبلیغ
صبا ویژن

...
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

دانه را کاشتم...کمی آب و نور،چنان قدرتی داد به دانه ی کوچک و خشک کیکوج که آرام آرام سر از خاک برآورد...خاک را کنار زد و خود را از خاک رها کرد..از قید وبندها رها شد...رشد کرد و بلند شد و خود را به نور نزدیک و نزدیکتر میکرد...!

"عکس توسط نانوا"

خدایا دلم کمی نور میخواهد...!

ای باغبان هستی...پروردگارا؛از ظلمت دلم رهاییم بخش و در این بهار،کمی دلم را  با نور وجودت  آمیخته ساز...!از ظلمات خارجم کن و به نور هدایتم کن...اللهم اخرجنی من ظلمات...!

معبودا...توانی برای رشد ندارم مگر به قدرت تو...لا حول و لا قوه الا بالله...!

خدایا خاک روی دلم نشسته در این سال نو میخواهم همه ی خاکها را کنار بزنم و دلم را برای رسیدن به تو متحول سازم...پروردگارا حول حالنایم کن و قلبم را چون برگهای قلبی شکل سبزه ی امسال سفره ی هفت سینم ،با طراوت گردان تا قدم در راه نور بنهم!

نانوانوشت 6

 


[ سه شنبه 91/1/1 ] [ 6:46 صبح ] [ نانوا ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ
آرشیو مطالب
امکانات وب