شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

mp3 player شوکر

نانوا

نانوا
برخورد و متانت ايشان در پيامرسان و برخورد با مخاطبان وبلاگشان تحسين بر انگيز است. فيدهايي که پيامرسان را مزين به کلام زيباي صلوات ميکندوعکس فيدهايي که زيبايي را در خود غرق کردند ... با سر زدن به وبلاگ و اتاق و فيدهاي ارساليشان صداقت سخنانم ثابت ميشود! من از طرفداران پر و پا قرص جناب استاد شايگان هستم و اميدوارم در اين دوره از حضور پرفيضشان به عنوان دبير بهره ببريم!
منم به استاد شايگان راي ميدهم...
ايميك
چه جالب. ممنون فاطمه جان ازاطلاع رسانيت.
نانوا
خواهش ميکنم آخه من خيلي از مطالب استاد خوشم مياد ديدگاه و نظرات و برخوردشون با بقيه هم بي نظيره به نظر من که شايسته ي دبيري هستند...تازه تجربه هم که چاشني کارشونه!
خيلي از دوستان شايد فک کنن ايشان خشکه مذهب مي باشند ولي ديدم که فيدهايي رو که قلم زيبايي داشتند و مذهبي نبودند ايشان لايک کردند...
نانوا
بله جناب عليرضا فيدها و حتي وبلاگ ايشان نشانگر چند بعدي بودن جناب شايگان است...اگر سري به وبلاگ ايشان بزنيد خواهيد ديد که مطالباشان موضوعات علمي...طبيعت...مذهبي...تاريخي...اجتماعي حتي اقتصادي را در برميگيريد...اما از همه ي نوشته هاشان رايحه ي خوش اسلام پراکنده ميشود..
اميدوارم بتونن جاي استاد معزي رو بگيرن
ايميك
بله منم موافقم با اين حرف هاتون. ولي جالبه بدوني هميشه فكر ميكردم ايشون خانم هستندو ازاستاد بودنشون اطلاعي نداشتم. براهمين برام جالب بود.
نانوا
استاد معزي که به نظر من بي نظير بودند...اصلا مغرضانه عمل نکردند...فوق العاده پر تلاش بودند ...هميشه پاسخگوي ما بودند و برايمان حق استادي را به جا آوردند...از همين جا ازشون کمال تشکر را ميکنم و اميدوارم جناب شايگان هم نمونه اي بي نظير چون ايشان باشند!
خدا حفظشون كنه انشالله
نانوا
مادرم هميشه ورد زبونشونه خدا زيادشون کنه!کاش خدا يه همچين افراديو زيادشون کنه!
نانوا
بله به خاطر اينکه تو روابطشون جنس براشون اهميت نداشت به همه به اندازه ي انسان بودنشون احترام ميگذارن!
ايميك
فكر ميكنم، ايشون رو با فردي ديگه به خاطر تشابه اشتباه گرفته بودم. به هر حال سپاس ازتمام زحمات شما و استاد شايگان
نانوا
خواهش ميکنم حالا اميدوارم شناخته باشين
نانوا
بعضي از فيداشون را آوردم بالا ببينيد!بفرماييد
سلام برشما. از ابراز لطف همبلاگستاني هاي ارجمندم به اين بنده ي کمترين متشکرم. اميدوارم توفيق بهره مندي ازتوانايي و تفکرايشان که به حق درفعاليت و نشرخيرو نيکي يدطولايي دارند فراهم گردد.
نانوا
سلام استاد فيد بنده را مزين کرديد با نام خودتون سپاسگذارم از حضورتون
سلام بر شما دوستان و سروران گرامي(وستا، محمدجواد .س، ::خادم الشهداء::، سدرة المنتهي، پهلوون پنبه، عطر ياس.، محمدمهدي .ر، همسايه خورشيد، مهران گلي، *زهرا، *شاخه نبات*، ايميك، //عليرضا //، ?هاتف?، ‏«سيدمرتضي»، ?شوق وصال، كانون فرهنگي شهدا، استان قدس، امير منصور معزي، 232925-آبي دلان، ذره بين زنده). از لطف و مرحمت شما بينهايت سپاسگذارم.براي شما سعادتمندي و شادکامي را از خداوند متعال خواستارم.
سلام بر سرکار خانم نانوا گرانقدر. از لطف و بزرگواري شما نسبت به بنده بسيار ممنون و متشکرم.بنده حقير را شرمنده فرموديد. اميدوارم در پناه ايزد منان سربلند و پيروز باشيد.
سلام بر استاد بزرگوار جناب معزي عزيز. از عنايت و لطف هميشگي شما بسيار سپاسگذارم.خداوند به شما بهترينها را عنايت فرمايند ان شا الله.ايام بکامتان.
نانوا
خواهش ميکنم جناب شايگان وظيفه ايي بيش نبود
سلام ... بسيار عالي .. منش و رفتار استاد شايگان براي بنده يادآور يکي ديگر از بزرگواران پيامرسان ميباشد .. اميد وارم با حضور اين عزيز دانشمند جاي خالي استاد معزي معزز در بين دبيران محسوس نباشد .. درود فراوان بر هر دو عزيز بزرگوار .. فرصت را غنيمت شمرده و عرض ادب دارم خدمت استاد بي بديل معزي گرام ..
سلام جناب ميراب من هم با شما کاملا موافقم بله ان شا الله از حضورشان استفاده کنيم...
http://gheseyekhonabecheshm.parsiblog.com/MLink/?6317748
من به عنوان ستاد انتخاباتيه جناب شايگان ازتون ميخوام به همسرم راي بديد!:))
ايميك
چشم. من راي ميدهم:)...بازم تبريك:)
بله که راي ميديم ...
حتما اين کار را خواهيم نمود و تقريبا از هم اکنون همسرمحترمتان را يکي از دبيران پارسي نامه محسوب نماييد ..
سلام بر تمامي دوستان و سروران گرانقدر و محترم.از لطف و بزرگواري بي مثالتان متشکرم هر چند به هيچ وجه نميتوانم قدر دان مهر و محبت شما باشم اما ميتوانم براي شما سعادتمندي دو دنيا را از خداوند متعال خواستار باشم.
http://mehrabooon.ParsiBlog.com/MLink/?6318120
سلام بر تمامي دوستان گرانقدر و عزيز پارسي بلاگ. از اين همه ابراز لطف و عنايتتان سپاسگذارم. از خداوند منان براي تک تک شما آرزوي سعادتمندي دنيا و آخرت را دارم.التماس دعا.
mp3 player شوکر
نانوا
رتبه 94
2 برگزیده
341 دوست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله فروردين ماه
vertical_align_top